7 Februari 2012

Fick en fråga ifall jag använder löshår?. och svaret är nej. Det gör jag inte. Jag gjorde det i 1:an på gymnasiet för att få mitt hår tjockare , och det blev någon cm längre men det var inte för längdens skull.

Jag slutade använda det för att håret blir bara tunnare och tunnare och det är det långa håret som är mitt på bakhuvudet som går av genom att använda clips. så vill du ha långt hår så är inte clips något att rekommendera.
mitt hår har växt jätte mycket sen jag slutade använda det. :)



Här använde jag löshår. inte så långt men tjockare.
detta var sommaren 2009
Nu har jag inte löshår, det är både tjockare och längre. :)

Vad är min hemlis? jag klipper mig typ inte. mitt senaste frisörbesök var våren 2006. sen dess har jag klippt mig själv hemma lite då och då.
en halv cm på topparna på 2 minuter, :P
litar inte på frisörer, blir det fult har jag ingen annan än mig själv att skylla på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0