12 Novemver 2010



Svar: Joo jag är rätt inne på Göteborg också. Men det handlar lite om boende, för det är inte säkert att man kan bo på hotellet. "/

njaa jag går Hotell. Man får välja inriktning i 2an, antingen hotell eller restaurang, i 1an får man prova på allt. :) 

Nej skolan fixar inte jobb till oss. Men när vi praktiserar så får vi ju möjligheten att visa hotellet vad vi kan och kanske få lite extra på så sätt. Jag praktiserade ju på Savoy. och det var bara tur att dom hade lite "Dåligt" med personal i receptionen. så efter 2/3 delar av praktiken så visste dom att dom skulle anställa mig och då fördjupade vi oss ännu mer. :) Lärde mig sjukt mycket på min praktik!  Älskar dom <3

Hoppas jag lyckades svara lite på dina frågor. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0