11 Februari 2010

Postat av: Fanny,
sweetascandy.blogg.se
Aw tack Amanda=)!!
Hur får du sån super fin hy :)!?
svar: oj, jag vet inte. Gör ganska ofta ansiktmask. tycker det är jätte skönt och avslappnande och det är ju bara bra för huden. :)

Postat av: ´????
hur lång är du??? hur gammal är din pojkvän?
Jag är 166.5 cm och Hampus är 15 fyller 16 den 20 Mars.

Postat av: anonym
Är din pojkvän bra i sängen ??
min pojkvän är bäst på allt.

Postat av: anonym
vad är den konstigaste platsen du har haft sex på ?????
Det vet bara jag och Hampus.

Postat av: anonym
du var så mycket med sandra och linn o josefine innan, varför är du inte de längre?
tja, vet faktiskt inte. vi gled isär. vet egentligen inte varför. det bara blev så. inget illa mot dom, dom är hur sköna tjejer som hellst! :) 

Postat av: anonym
vem är din bästa kompis?
Har ingen spc BÄSTA. men jag är med Sanna, Emmie och Fanny. :)

Postat av: anonym
vem är din bästa vän? eller har vart?
har ingen spc BÄSTA som sagt. och Hanna bäst Byman har varit min käraste.

Postat av: ........
brukar du gå på kfum disco?
Nej detr brukar jag inte, :P haha

Postat av: anonym
`vad hände mellan dig och hanna?
det hände ingenting. det var det som var problemet :(

Postat av: anonym
jobbar du?
Just nu jobbar jag inte, men kommer göra i vår.

Postat av: anonym
du säger att du har jobbat på jnytt, bullshit?!!!?!??!!
haha nej. jag har jobbat/jobbar där ibland. det är inte så att jag har fast jobb. nej, men jag hoppar in ibland när dom behöver en fotograf. så jag har tagit kort på innebandy matcher, diggeloo tunern, har skrivit egna artiklar om tv-pucken oså. så nej det är inte bullshit. :P

Postat av: anonym
hur länge har du och Hampus varit tillsammans?
Vi har vartit tillsammans i snart 14 Månader. :) <3

Postat av: anonym
vad säger du om jag säger Elin Lind?
jag säger ingenting, har inget att säga.

Postat av: anonym
hur lägger du din make up?
vet knapt själv, :P jo men jag smörjer in huden med en fuktkräm. och sedan tar jag lite mörkbrun ögonskugga, sen eyeliner, sen mascara, sen puder. mhh, kan ta mer detalj med bilder oså en annan gång, :P

Postat av: anonym
vilken gymnasium går du på?
Jag går på Bäckadalsgymnasiet

Postat av: anonym
Var solar du? vad kostar det?
Jag solar alltid på OpenSun. Det ligger på österängen och kostar 4 kr/minut. :)


Kommentarer
Postat av: hanna BÄST byman

amandi <3 miss u.

hör gärna av dig nästa vecka typ. är ledig vecka 8-9 så vi kan ses om du vill. <3

2010-02-12 @ 09:23:05
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0