4 september 2009

Höst Höst Höst. :( regn och rusk och jag orkar inte!!!!!!!!!!!!! sitter på min mini dator så har inga bilder att lägga in heller, :P så tråk inlägg idag. iaf, jag åkte till Hampus efter skolan, slutade vid halv 12 :) gjorde prov och åkte hem till honom :)) myste lite som vanligt, MEN lite bus och så blir det ju alltid så Hampus slog i huvudet i en järn stomme vass som fan! så hela hans ögonbryn är helt svullet nu :O ser as läskigt ut, :o och det var mitt fel ;( snart ska jag åka och kolla på hockey, Hv´s U16 Lag möter ett J18 lag.:P  kan bli en riktigt kul match, :)

-----------------------------------------------------------------------------

Har inte betättat om min lilla olycka som gjorde att jag fick en akut tid hos tandläkaren x) haha, jag satt och åt i Tisdags kväll. ingenting spc hade hänt, jag som också har en dålig vana att bita på naglarna :$ gjorde självklart det och helt plötsligt så ´kände jag hur det stack till i fram tanden, och jag satt och tuggade på något sten hårt. (?) mhh, självklart så var det tand bitar som började lossna, detta var en gammal lagning från att jag slagit ut en bit av min tand. så det bara rasade massa bitar vad jag än gjorde?. så jag ringde till tand läkaren morgonen efter och fick åka in på en akuttid och fixa den med bedövning och sån shit, gick inte till skolan den dagen för jag fick så sjukt ont i huvudet och det värkte i tanden, isade med andra ord.  det var de, :P lät nog värre än vad det var, hade ingenting att göra just nu så därför så fick det bli det ointressanta ämnet. :)

takk och hejjjjj,♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0