26 September 2009

inflammation i solarplexus,revben? :( stress? vi vet inte vad det är men jag får kramper mellan de övre revbenen. vid hjärta/solarplexus.  började igår vid halv 2 på natten när vi åkte moppe hem från Markus och Matilda. när vi var hemma så fick jag lägga mig ner på marken för jag hade så sjukt ont, hela kroppen skakade och huvudet snurrade runt. ville sluta andas för varje andetag som jag tog så jorde det bara ondare och ondare. höll på kraftigt i 30 minuter nonstop. sen avtog det och jag fick plötsliga kramper emellanåt tills jag somnade. när jag vaknade upp idag så känns det fortfarande och det kommer till och från hur kraftiga dom är. :'( så sjukt ont!!!!!!!!!!!!!! avtar det inte så måste vi kolla upp det.
-----------------------------------------------------------------
ska snart iväg och spela match, borde inte, men det är sista matchen. Hampus kommer sen efter matchen så ska vi bada pool. det är uppe i 31 grader just nu, och varmare blir det.:) <3 äta nu.
puss hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0