17 September 2009

 PLUS
                                

Doppat i (a)




som sagt för er som inte fattade så har jag doppat banan och marshmallows i smält choklad nyss med Hampus (a) gott men man blir sjukt törstig, och blev mätt efter ett par stycken, :o jag kunde inte äta så många för att jag har en inflamation i min kind typ. så det svider och jag är svullen och öm, "/ ingen skola idag för jag var hos läkaren och ingen skola imån för att mamma tyckte jag kunde vara hemma för att jag har så ont, :(:) <3 imån ska jag också kolla på match med Hanna och Elin, hampus spelar, tar nog lite kort imån också, :) ska få ett nytt objektiv i julklapp också. kommer bli mycket bättre bilder då :))) ska kolla på film nu tror jag, :) sova snart bredvid söt knotte pelle, (a) Jag älskar deeej <3333 pusshej

tackk och adjö♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0