1 september 2009

redan september . :( usch, Hösten kommer, = regn. hämtade iaf mitt paket med bikini och halsduk idag från H&M :)  nöjd tjej faktiskt :) den ena bikinin var för liten i bysten så den kommer jag skicka tillbaka så jag får pengar ist :) skolan idag.. vi pratade om hygien , mått/vikt, och service och kollade på film, sista lektionen så höll vi bara på med våra nya datorer som vi fått btw :) en bild på söt datorn kommer smidig och liten, har även köpt en data väska som egentligen inte är en dataväska men den fugerar som en, köpte den på ikea för 219:- datorn i sig kostar 13.000:- så det känns lite riskabelt att ha med den överallt, men men, :P  imorgon har vi match :P inte så taggad på det, men börjar halv 11 imorgon och slutar 20 över 3 typ. :)   har fått ett litet jobb också :P  som press fotograf för östra :P haha, ska få nytt objektiv så det blir lite bätte bilder, :P haha. nej men nu ska ja gå ner och baka vanlij munkar :)  pusssss påttttt. :)
takk och hejj. :) ♥


mys duken :)


bikini :)


Söta mini datorn :)

Kommentarer
Postat av: hanie

jag har faktiskt med ensån (a) men du kan få dina saker på matchen imån? hoppas för din skull att du spelar :):):):):)

2009-09-01 @ 22:09:18
URL: http://hannabyman.blogg.se/
Postat av: hanie

jag har faktiskt med ensån (a) men du kan få dina saker på matchen imån? hoppas för din skull att du spelar :):):):):)

2009-09-01 @ 22:09:44
URL: http://hannabyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

k. ingen bryr sig

2009-09-02 @ 20:20:26
Postat av: amanda

ingen tvingar dig att läsa så låt bli då om du inte bryr dej, :P anonym ... pfffff xD

2009-09-03 @ 10:13:56
Postat av: johanna

jag håller med Amanda!!!!! fan sluta läsa våra bloggar om ni ändå inte bryr er om vad vi skriver! fan fega jävlar att kommentera anonymt. stå upp för era åsikter istället! :S :P

2009-09-03 @ 10:15:42
Postat av: johanna ståhlkrantz

sv; jasminelle :) as bra!

hihi söt blogg gumman <3

2009-09-03 @ 20:37:03
URL: http://johannastahlkrantz.blogg.se/
Postat av: johanna ståhlkrantz

altså dom har ju sockerpilller som man igentligen ska ta i slutet på varje månad, och av dom får man mens! men man kan lika väl hoppa över dom och skjuta upp den, as bra:) så liksom ja behöver inte ha min mens på år om jag inte vill, jag väljer ju själv! haha =) men gud, min blogg är tråkig och lam! din är bra amanda <333

2009-09-04 @ 15:47:45
URL: http://johannastahlkrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0