21 Oktober 2009

hej hopp. har matte lektion nu, pluggar till provet imån, "/ usch vafan, aja det får gå som det går. :) Idag firar jag och Hampus iaf 10 Månader, :) myys, och jag taggar till fjällen över nyår :D iih. :D jävligt arg på busschafförerna!!!!!!!!!!! jag stog och tryckte på knappen för att den skulle öppna i MINST 1 minut, och sen åker den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@ tänkte ringa in och klaga men hade inga pengar på mobilen så det bara pep i örat på mig, men aha okej jag får väl vänta på nästa buss då,  7 minuter kvar, efter typ 5 minuter så kollar jag om den kommer snart men då står det 12 minuter! :@ AAARWWG!! :@ usch, inte min dag igår. men men, idag blir det mys :D ska nog se Johan Falk filmerna :D kanske spela NHL 10 också ;) haha, äta gott :D

puss hejjj,


Sötnos juu (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0