11 Oktober 2009

jaha, ska snart hem efter en helg med Hampus, :) måste sova hemma i natt, ska delvis hämta mina kock kläder tills imån, så då orkar jag inte åka tillbaka hem ( hem till Hampus, mitt nya hem ) . så sen blir det sova hos han , :) Hampus åker iväg på Torsdag till tibro cup till Söndag. så ska väl åka ner med micke och marie och kolla på han när han spelar . :)
jag taggar till:
* Idre över nyår :D
* Julafton med Hampus.
* Jul på Liseberg (a)
* Trysil.
* Kanske kroatien i Maj med Hampus (a)
* Tillsammans i 1 år den 21 december :)
* November lov om 2 veckor. :)

jaja, skulle kunna lista jätte många saker bara för att livet ska gå snabbare, :P men men, långtråkigt. nu ska jag och hampus nog spela lite oseriöst alias :)   tackk och hejj :)



PUSSEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0