3 November 2009

Inget kul alls, var hemma från skolan . fick en revbens låsning idag, :( så åkte in till sjukhuset och fick reda på att mitt lägre revben ligger fel och ligger och trycker på min muskel. så hon försökte trycka tillbaka den så att den ligger rätt men hon lyckades inte och det gjorde så sjukt riktigt jävla ONT!!!!!!!!!!!!!! jag var nära på att börja gråta på plats, tårarna var i ögonen på mig. så jag har fått övningar som jag ska göra för att den ska lägga sig tillrätta och en salva som jag ska smörja och såklart äckel tabletter. så nu äter jag för inflammation i revbenen, och mina lungor behöver hjälp att "andas" så tar något pukler för att andas in, och smärtstillande och salva för revbens låsningen, :( + på allt det så har det hänt sjukt mycket. personligt som snart ändå är ute men klarar inte av att skriva det här ändå :( mitt liv ligger inte på topp 10 listan nu iaf, :'( <3

pusshejj.



Kommentarer
Postat av: annie

jag hörde vad som hänt, jag tänker på dig! <3

2009-11-03 @ 21:00:19
URL: http://anniecharlotta.blogg.se/
Postat av: .

är de slut mellan dejj och hampus ? :( ni va så söta tsm hahha

2009-11-05 @ 18:53:52
Postat av: amanda.k

njae, asså livet är en berg-o-dalbana just nu, "/ så vi får se vad framtiden säger.

2009-11-06 @ 10:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0