7 Maj 2009

Idag har amanda kört bil igen, måste medje att jag är riktigt grym på det om jag får säga det själv. körde kanske 20-30 meter och bilen dog 3 gånger, jag glömde ta ur handbromsern och gasade på så det blev ett as långt spår efter oss x)sen när jag skulle stanna så skrek mamma för jag tryckte på gas istället för broms (oups)  men men, det kommer gå toppen, (Y) ska gå handledarkursen på Tisdag, hahahahahahahah x) , stackars mamma och pappa. :P  ajja, idag hade jag 2 prov. imån ska jag även ha ett till, så denna veckan ska jag ha 6 prov, nästa vecka blir det bara 4 prov. :) mmmmmums, på Lördag blire kanske elin får se lite hur det blir med Hampus, annars ska vi grilla hos hanoch mysa :) ehm, snart är det stockholm också. taggar faktiskt, men den helgen blir jag själv. IGEN, Hampus åker på konfa läger igen och mamma och pappa åker till danmark, ...  suck, aja, :) hoppas på hanna bäst byman då :D kort inlägg idag, :)
takk och hejj,
Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

helgen <3 då är du min :D

2009-05-08 @ 17:12:30
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0