28 Maj 2009

idag var det as slappt hade inställd elevens val och inställd eget arbete så slutade vid 1 . skulle egentligen gått lite på engelskan så min lärare jagade runt efter mig och sen så 5 minuter innan bussen gick så pratade hon med mig och sa att hon var besviken och massa shit?! :S orka att dom ens bryr sig nu när det är 2 veckor kvar. Ajjah, Spelade DM igår. vann 3 och förlorade 1 . sista matchen sket vi i så vi förlorade för att få åka hem annars skulle vi fått sluta typ 4 elle nått. åkte sedan hem till Hampus och var med han lite, sen åkte han och tränade. åkte med mamma in till stan och köpte barnkläder och mat och massa. sen hem och fixa min dator som har kommit tillbaka :D Oh happy day :D  snackade med Hampus i tele innan jag somnade du är bäst min älskling, <3 imån ska jag till Hampus, grilla kanske och mys på  kvällen,:) på lördag ska jag på konfirmation för Hampus, och massa mer ska konfimera sig, :) ska ta massa kort. :D be snällt om ni vill ha några ;) inte varje dag man ser massa killar i klänning nämligen, :P haha., på Söndag ska jag spela match mot banarp klockan 5 samling kvart över 3. borta -.- men men, :) ska åka hem nu, ska städa och sen sova!!! helt slut efter denna dagen, sova sova, (a) 
takk och hejj



------------------------------------------♥------------------------------------------------



ska färga håret idag tror jag, vill få tillbaka min mörka färg igen ;)
håret bleks av plattång,solarium och solen.


Pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0