19 Maj 2009

Stockholm imorgon men klassen. måste ta med kameran så det kommer in lite bilder på blogg och bdb. :) Sova hos Hampus i natt så måste gå upp typ sex imån bitti. normalt att gå upp för mig egentligen x) men känns mycket tidigare, för gör aldrig det hos han, :P  ska packa och lite nu. hemma från skolan idag, ont i framtanden som jag fixade igår efter att ha bitit sönder den för en månad sen. efter det så har det gjort as ont non stop. slog i den på matcen igår också. kände att jag ville dö, uschen, hoppas det går över tills imån annars skjuter jag mig själv :O

ska ta med mig massa frukt och stekt kyckling tills imån och ha som lunch i bussen upp :) mumma, ska ta med mig typ ett tusensexhundra:- att shoppa upp. måste köpa - klänning - skor - solglasögon - sen kommer jag säkert köpa mycket mer iaf x) men det är dom som är MÅSTEN!!!  Hampus konfirmation den trettionde också , vet vad jag ska köpa till han ;) mahaha, men han får det när vi firar ett halv år. kombinerad konfirmations present  ;) haha.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
idag är det exakt fem Månader sen jag och Hampus träffades första gången (a)  ♥
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu måste jag packa ihop lite stuff till stockholm, tex kamera, minidvd och massa shit. :)
bilder kommer på torsdag, KANSKE. ;)
+ att jag har FORTFARANDE inte fått tillbaka min dator, :'O den har varit borta i 4 veckor på lagning nu.  så är på pappas dator och har inga bilder överhuvudtaget där.

takk och hejj.

Pussen♥

Kommentarer
Postat av: älsklingen <3

amanda ! <3 jag älskar dej så sjukt mycket <3 alltid vi 2 <3

2009-05-19 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0