8 Mars 2009

Hej där. nu sitter jag och väntar på att vi ska åka och kolla på Hampus match, :) blev inte som planerat igår men det blev mycket bra iaf, :) har inte mycket att skriva. men jag älskar min Hampus Johansson och min HANNA BÄST BYMAN <3 
Idag blire kalas för gullfarfar, :P han fyller 67 (?) tror jag,. :P tårta och gott, sen blire nog plugga lite, jag ligger så mycket efter ändå. "/ matte bild och islam prov. inlämningsuppgift i hinduism och engelska, läsa ut en bok i svenska och engelska, sen äre nationella på fredag i engelska, 2 matte läxor efter och allt om genetiken, UUUUUSCH, men nu äre iaf bara 4 veckor kvar till lov, :) sen äre trippelbollen på torsdag , :) sovmorgon imån till halv 11. så det rullar väl på ändå. :) För övrigt så kan jag säga det att när det är tjurfäktning så bryr sig inte tjuren om att tyget är rött, den blir inte argare av färgen röd. det är bara en myt, dom blir argare på rörande föremål. det är bevisat. :J det blev morgonens lära. :) 

tack och heeeeej.

Kommentarer
Postat av: hanna bäst byman

jag älskar dig

2009-03-09 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0