30 Mars 2009

Hejhejjj hopp. nu är Hampus på träning, slutar väl snart, :)) klockan 18.00. på Onsdag SKAAAAA jag och hanna till göteborg dom har ringt massa idag och dubbel kollat cirka 500 gånger så vi kommer och nu har jag sagt att vi kommer, . haha när vi skulle lägga på så frågade hon allt bra med dej annars då? jag bah aadå allt bra, hon bah bra gumman, men då ses vi på onsdag då. hadet bra hejdåååå jag bah, eeh, hejdå. :P ???!! ofta man säger gumman till en okänd person :OOOOO x)))) LoL . men men, sov hos Hampus i natt. massa mys, du är så gullig när du sover, sötast! <3333 me like you :$ <3 sen när han tränat klart ska vi åka upp till A6 , hampus ska få nya griller ;))) bortskämda SNORUNGE ;) iiih, snabbt inlägg idag, inte mycket mer som har hänt. jag har varit duktig och pluggat som idag. :)))) skrivit massa till tekniken, (Y) och gjort min matte, :) Duktig tjej får plus i kanten. plus att jag längtar verkligen till sommaren nu!!! mer än någonsin. geeee mig öland med Hampus (aaa. Har planerat en suprise, kommer bli HEEEELT perfekt! :))) om bara vädret håller humöret uppe och ger mig sol sol SOOOOL :)) 
sen vill jag bara säga det att det som ni gör är inte okej. det som man verkligen inte trodde kunde hända hände! ta er. helt sjukt.

takk och hejjj ♥
      
  Ge mig en verklighet för ni är för bra för att vara sanna. 
   Hampus + Hannabyman,( hade ingen bild. )

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är för bra för att vara sann, min amanda älskling gull jävle snygging asdgsag<3<3<3<3<3 :D

2009-03-30 @ 21:53:32
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0