3 Mars 2009

hej där.
studiedag igår, sov hos hampus till måndag han SKOLKADE.
 Hampus studiedag idag . hampus sov hos amanda, amanda skolkade. :))))
såkte ner till stan till min hanna bäst byman, Hanna köpte hårfärg och gull tunika. (turkin xDDD / Hampus ) <3 Jag köpte en kjol, och igår köpte jag skor och smycken. :)))))  fixar just nu med lite kort, fick en gulligt kort hållare av H när vi firade 2 månader <333  så ska sätta in dom nu :) fiiiiina <33 Prov i Bild på torsdag, även i islam  "//// känns INTE okej. Nu sitter jag här och kollar på lite bio filmer, bio på torsdag med Hampus :)
puss på att Hampus sprang så gulligt när han var liten x) hahahahahaha, Kollade på massa filmer på när han var liten, x) haha, aaaaaaas söt var/ÄR du!!!! :'D Kollade på när dom varit utomlands, jag blev NÅGOT sugen!!!!! vill åka nu!!! :) + ge mig sommar, orkar inte detta blask. det kommer snö den ligger i en dag sen regnar det och blir aaas blött. ORKA!  bli vår nu ist!!!!
tack heeej :)


Dagens OF. JeansRomatröjaVitaskorVinterjacka.


Provade kläder igår till min älskling, :) blev en snygg ljusblå skjorta och Chinos (a) <33 du är snygg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fan snygg!!!

2009-03-03 @ 21:34:20
Postat av: Eric

kom hem till mig? ;(

2009-03-03 @ 21:38:51
Postat av: Anonym

amanda k snygg källberg. :) DU ÄR MIN :D & det blev ju jätte bra med kläderna . chinosen som du längtat efter ;) <3333333333

2009-03-04 @ 17:30:38
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0