29 Mars 2009

Denna helgen har nog varit den långaste någonsin. "/ Hampus kommer iaf hem idag :))) Lycka. saknad du är, <3 var i stan igår med elin, kollade på massa innebandy matcher.  träffade jacob och martin lite också. hv vann :))) ska försöka skaffa biljetter till finalen.  måndag klockan 09.00 släpps dom, :P  idag måste jag även plugga till prov imån. teknik prov. men fattar verkligen inte frågorna. :SS  . men jag gör så gott jag kan. har ju ändå redan kommit in på gymnasiet så :D betygen nu spelar typ ingen roll!!! :D:D:DDDDD På onsdag blire kanske göteborg. mem vi får se lite det är ju hv också. men jag är sjukt peppen på Göteborg. slippa skolan och sen på fredag så äre loooov (aaaa) fy fan va jag behöver det!!!! helt sjukt. är lediga måndagen efter lovet också. :) Perfekt. och sen äre massa strö dagar och innebandy dm och fotbolls dm och stockholm med klassen och massa shit, :))) så nice att slippa ribbaskolan!!! det har varit skit i ett halvår att gå där nere. helt sinnes. jag orkar inte mer, så tur att det är över. rektorn har ju gått ut med att inte vill vara kvar där för han gör ju ändå ingenting.  men idag är jag glad. :D vaknade 07.00 -.-'  men ändå :))) jag längtar tills hampus kommer han. då blire åka till han på dirren!!!!  jag saknar också Hanna byman ses imån gullet! <3 efter skolan också???  Call me (a  nu ska jag äta frukost. :J ovanligt men sant.
takkkk o hejj

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg inte det :((( ses imån? <3333

2009-03-30 @ 21:52:38
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0