22 Mars 2009

Inte så jätte aktiv om jag får säga det själv. det är dock INTE okej, :P men men. hela helgen har jag tillbringat i trollhättan med Hampus mamma och pappa. massa mys ;) vi kom fram till att vi åkt typ 700 kilometer denna helgen. åkte och kollade på massa slussar som hampus pappa tyckte var intressant. och han ville kolla på vildsvin och massa shit xD hahah, skön är han!!!! Hv vann alla matcher. så då blev det semi final, vann dom, och final vann dom, så hockey pojkarna åker hem med guld till jönköping, :) pratade med hampus i telefon igår. och gustav sjunger mycket fin opera. spela in en skiva vettja, :) själv så sitter jag nu och väntar på hampus som åker buss hem. ljag fryser, det är kallt . men men, man ska inte klaga, :P Fint väder i slutet av veckan, det ska man aldrig klaga på. :)) riktigt varmt och skönt, dock så frös jag i fredags så jag gjorde lite impulsköp och köpte vinterjacka nu när vintern är över. men vägrade frysa mer. så vad gör man inte? :P  ;) jag frös inte mer och det var ju huvudsaken, :P haha. värt det! ska nog sova hos knottis inatt, pojken är ju faktiskt 15 nu, fyllde år i fredags, grattis. :) <33 jag är fett sugen på att baka, en Amanda och Hanna kladdkaka med vitchokladmousse!! muuuuuuuums. :P 
ikväll blire massa mys med Knotte pelle. <3

takk och hej.

 
                                                          ----- Jag ger er en snygging på bild-----
                                                          ----- men rör ni dör ni. :)så äre bara-----

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jag alltid sugen på (a) <33

2009-03-25 @ 12:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0