14 Mars 2009

Hejsan, nu är knottis iväg på Smålandsläger, han kommer hem imån, Lycka till!!!! <3333 fick gå upp strax efter 06.00 idag. men gick och la mig sen igen. Vaknade och åkte upp till A6. köpte present till Malin och mamma köpte till Hampus. Provade klänningar, :) Jag har hittat 2 stycken, ska kanske köpa båda. men får se, smakprov på en av dom iaf :)  Skor hittade jag och Hanna, (A) världens finaste, men hur ofta kommer man använda dom? typ en eller två gånger.  :P
haha, aja får se hur det blir med det. :)
Ikväll ska jag mysa med Familjen, :) Hampus spelar ikväll så ska hålla tummarna för honom lite extra mycket, Jag spelar imorgon, samling klockan 19.00 mot hovslätt. :) får se hur det går med hälsenan, "/ men men lite tejp osånt så går det nog, :) man får tänka bort smärtan. Knotti fyller år på Fredag, :) men då är han inte hemma den dumme ,så vi ska fira han på Torsdag troligtvis, :) Prov på Torsdag i Matte,Bild och Islam, sen ska vi ha ett till Matte prov denna veckan. uschen!  nu ska jag sätta på en film och mysa med mig själv, :) bilder från trippelbollen finns på min bilddagbok: Kallberg

takk och hejj,

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-15 @ 13:00:52
Postat av: Anonym

den klänningen har jag med kollat på (a) från VILA? :) snyggggiiing du är saknad <33333

2009-03-15 @ 13:01:19
URL: http://hannabyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa den är från vila (aaaa <3 snyggingar i likadan klänning? ;) hahah,<3 hunnibun du är saknad till 1000!!! <3333333

2009-03-15 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0