10 Mars 2009

Hejsan.
Model Lab  från göteborg AB ringde mig idag och undrade om jag ville åka med en kompis och bli fotograferad i göteborg. Javisst! dom ska ringa tillbaka i slutet av veckan för att boka tid. :))) inte fel, :) Amanda och Hanna åker. :DDDD iiiih, Fått våra skoltröjor idag, mums xD Super fula men ändå x) gillar mina mjukisbyxor iaf, A.Källberg <3 Orkade inte skolan idag, åkte till hanna bäst byman och bakade och lagade mat. imån blire skola sluta klockan 2. torsdag trippelboll sluta 2. fredag nationella prov sluta 2 :)) helt okej,  på Fredag ska jag och Hampus kanske vara barnvakt åt Mattis och Jack. :) sen åker hanpå smålandsläger, LYCKA TILL KNOTTIS <3333 :)  Amanda och Hanna tränade idag, :) Duktiga flickor, fick reda på att mina armar är cp.dom knäcker varje gång jag lyfte stången (?) vet inte vad den heter, men man tränar styrketräning med den iaf, :P knäckte så nu har jag ont ont ont, x))) jag är trött trött trött. och måste städa -.-' suck, Inte läxor denna vecka! HELT OKEJ :D <3 Nu ska jag städa åt min hunnie bunnie, <3
Idag har jag lärt mig att man kan göra egna muffins formar med aliminiumfolie. :)

Takk och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0