14 Juni 2009

lite dålig uppdatering jag vet, men intresset har lagt av. men det är väl sånt som kommer och går. mycket har hänt. bland annat så har hampus blivit konfimerad. (Y) hampus bror har tagit studenten. jag har slutat på ribbaskolan. sommarlovet har börjat. vi har haft avslutningsmiddag med hela 9an, bilder kommer på det. jag har haft på mig en hel hockey utrustning. saker som kommer hända. ett halvår med hampus på Söndag, gothia cup, Öland med Hanna, Halmstad med Elin och Hanna, Västervik med Hampus. sjukt många kvällar med Hampus (a) .

avslutningsmiddagen.


min söta hockey knutte (a)


mitt reportage om smålands tv-puck lag på jnytt ;)
http://www.jnytt.se/nyhet/24447/smaland-satsar-pa-tredje-raka


skolavslutning.! :) trevligt väder. jovisst. vinter jackan på.


Stockholm.! :)


orkar inte skriva något x) klockan är 00.09 och Amanda stänger av datorn och går och läger sig, :)
natti natti
takk och hejj
pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0