2 Juli 2009

För det första grattis till min Hanna Bäst Byman :D  <3
16 år idag. en efter längtad dag kan man säga ;) haha :D 
Grattis till världens bästa huniibun <3

för det andra stackars Hockey knutten som ska ha löp test på råslätts ip idag klockan 16.00 när det är as varmt ute och springa 3 km på 11-15 minuter, usch.:(  men lycka till :)

för det tredje, så är det nu helt klart att jag kommit in på hotell och Restaurang linjen har tackat ja till min plats.
kom in på John Bauer också men ska tacka nej :)

för det femte, så tycker jag att alla som inte har ska investera en pool, för det behövs verkligen en dag som denna!!!! så sjukt skönt att slänga sig i poolen efter att ha solat ett tag :) eller ligga på en madrass och flyta runt,!!! rekomenderas!

För det sjätte, Hampus tönten åker till USA om 6 dagar borta i 3 veckor då :'(



Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack hjärtat <3 :)) nu kan jag bli medlem överallt (aaaaaaaaaa) ring mi. anars dör du

2009-07-05 @ 21:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0