21 Januari 2009

Bara för att idag har jag och Hampus Johansson varit tillsammans i 1 månad. :' *
Bara för att idag är det 30 dagar kvar tills jag fyller år.
Bara för att idag är det 670 timmar kvar tills jag fyller år.
Bara för att idag är det 40192 minuter kvar tills jag fyller år.
Bara för att idag fyller min bror 18 år!
Bara för att idag är världens bästa dag att bli jävligt sjuk på.
Bara för att idag hittade jag ännu en knöl i halsen medans andra har försvunnit. så nu har jag... 1...2...3...4...5 knölar. :S
Bara för att idag var det Trysil träff och jag missade pga av mina jävla knölar.
Bara för att idag goes AMANDA CRAAAAZY för att hon saknar alla så sjukt mycket! det finns fan inte ord. Det finns ingenting att göra här hemma.


*Jag saknar HANNA BYMAN mest!!!! träffar dej imån älsklingen min!
 och tur är väl det. hanna du och jag föralltid och det vet du!
 vi kan ta oss igenom allt . så länge vi gör det tillsammans!
jag finns med dej ALLTID!<3Jag behöver dej!
Hanna det finns så mycket jag vill säga dej!
Du och jag har varit med om allt! <3
vi har Roliga tider att minnas, vi har sämre tider att lägga bakom oss.
och vi har världens bästa framtid att vänta på!
Hanna du är min och jag är din! <3
        

* Jag saknar HAMPUS JOHANSSON.! <3
 1 månad idag och jag är inte med dej.
 jag ligger hemma och är sjuk, Detta är INTE okej! 
jag saknar dej så jävla mycket! Hampus.
du betyder massa för mig.
 det har varit vi två i en månad och vi har hunnit med massa.
tänk då våran framtid! <3 Du gör mig lycklig! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså älskling, du gör mig fan gråtfärdig. :') inte softa någon lyckas med det ska jag säga..

du är så jävla underbar, fan va beroende jag är av dig! utan dig går ingenting. nu har vi gått igenom så mycket tillsammans & det betyder allt att vi alltid har haft varandra. du är så jävla bäst & det går inte förklara med ord. bara JAG ÄLSkAR DIG & DIG SKULLE JAG ALDRIG LÄMNA <3333333333

föralltid h&a, du&jag är stakrast tillsammans.

2009-01-22 @ 20:54:14
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0