22 Januari 2009

Åkte till stan med Hanna idag på morgonen, Frukost på stan med dej älskling ;) <3 du är bäst. kolla lite kläder i olika affärer. Amanda har hittat en jacka, KÖPA KÖPA KÖPA! bara för att hannas skor är värda 999. ;) <3 Hanna.Byman jag älskar dej! vi kan ta oss igenom allt! så länge vi gör det tillsammans! <3 Vi har räknat ut att om 16 dagar far vi till NORGE!!!!!! :D Om 29 dagar fyller amanda år. Om 28 dagar ska vi på Hv.!!!! :D <333333 Sjuklingen gjorde ettt besök hos Hampus innan hon for hem. Alltid kul att träffa deeeej!! <33 träffade Rasmus också. Ps. Du är kort, :P <3 Åka hem och få besked om att imån far vi in till SJUKHUSET :O :| :'( Detta är INTE okej! Jag gillar inte sjukhus, dom är läskiga!! + att jag tycker inte om mina knölar på halsen, :'o dom blir bara fler och fler och det blir svårare att andas. En liten olycka kunde gått jävligt illa inatt.   Får se om det blir skola nästa vecka,? har missat så in i helvetes mycket känner jag :| INTE okej!!!!! Nu ska jag unna mig en ansiktsmask bara för att! Smsa mig gärna imån runt 12.00-13.00 då jag är på väg in till sjuuuuuukhus. :| 
Jag Känner En Brun Hårig Tjej Som Inte Tycker Om Sjukhus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'o

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker så jävla synd om dig älskling :(( önskar jag kunde ta ditt onda! KRYAKRYAKRYA ! & smsa mig hela tiden imån om hur det är & hur det blir. <3333

trysil kommer bli bäst (a) tagga sönder på det.



livet, det ska vi gå igenom det tillsammans, allt dåligt & allt bra. <3 ingen vind kan blåsa omkull oss nu. jag älskar dig. på riktigt (L)

2009-01-22 @ 20:57:25
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0