19 Januari 2009

Jag ska ta tag i mitt liv. Nu kommer jag vara borta från skolan i minst 1 vecka. sjuk, gränsen till halsfluss. INTE okej!
*Jag ska plugga, Ligger 2 prov bakom. ett i geografi och ett stort som vi ska ha imån men som jag missar. Det är i biologi, om HELA kroppen. och nästa vecka har vi prov i relogion. Snart börjar nationella också. Toppen! (Y) :(
* Jag ska äta nyttigt . Ett nyårs löfte som jag inte kommer kunna hålla. men jag vill inte förlora 100 kronor jag vill vinna dom!!!! Kämpa på AMANDA!
* Jag ska sova bättre. INTE okej att gå och lägga sig klockan 03.00 när skolan börjar 08.00 dagen efter!
*Jag ska Spara mina pengar . För att Amanda och Hanna ska kunna åka iväg till göteborg massa (A) iiiiiih.
* jag ska nog söka nytt jobb. Kanske söka nytt jobb. får typ inga tider där jag jobbar nu iaf, då finns det ingen anledning att jobba där. bättre att söka nytt där jag får jobba iaf.
* Jag ska ta tag i skolan. måste skärpa mig i skolan. inga mer säkningar! höj höj HÖÖÖÖJ!
* Jag ska Inköpa mig en ny mobiltelefon .VIKTIGT! Ny mobil måste köpas!
* jag ska även bli en serri bloggare. ( OM jag kommer ihåg vill säga.)

 usch, ont i halsen, ont i kroppen, ont i huvudet! TA mig här ifrån! Jag vill till Hanna. Jag vill bort ifrån denna isolerade hålan. Ingen träning på 2 veckor, jag klarar INTE! Helt fel helt fel! det kommer inte hålla! Jag får springa på löpband dårå.

råd till den sjuke amanda:
- Sov
- drick
 - ät
-drick
- sov.

Jo                   tack.                  dags            för            att           sova.            NAtti           nattttttii! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

& för att hanna byman vill till amanda ! & för att hon gillar idèn att bli en serribloggare + att åka till gbg massaaaaaa (yyy) & sen lite stockholm på det :)) <3222

2009-01-20 @ 19:17:18
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0