27 Januari 2009

♥ En dag som denna.
 Vaknar och känner  orka gå upp!!!!! tänker om. jag ska till Hampus.... Jo okej jag går upp.. sen. så jag gick upp 9.00 samma klockslag som bussen går från Gränna. ingen panik. tog det lugnt. lite för lugnt. fick stressa lite till Bussen men hann med den ändå. (Y) buss till Hampus. kom in och där låg den sjuklingen ner bäddad i 85 graders värme och frös :S mongo. :P badade sedan i 2 timmar cirkus. sen till pappa och lämnade in min mobil.  åkte hem och åt mat, sov lite. sen vare simpsons maraton. (a iiiiiiiiih. Malin!!! :'o <3333 sitter nu och planerar min morgon dag. ska till skolan vid 9.00  ska gå till gunnel och kolla min hals också. " om inte knölarna har försvunnit efter en vecka MÅSTE du komma tillbaka" Jo okej, jag kommer. det blir sjuk hus på fredag om inte annat. BLODPROV OSV :'o   aja sen ska jag åka till hampus vid 12.00 ska sova där och sen på Torsdag ska jag åka till Bäckadal på Hotell & Restaurang besök med Elin och Malin. (a) sen efter det ska jag troligtvis hinna träffa Malin lite hoppas jag! :D <3 ska även köpa lite Norge saker. ska köpa bland annat skid vantar och strumpor. kommer ju säkert hitta något annat också när man INTE ska! som alltid. IDAG ÄR DET 11 DAGAR KVAR TILL NOGRE!!!!! och jag och hanna kommer ha bäst bäst bäst! massa kort, massa popcorn och MASSA ROLIGT <3 Hanna du är min tvillingsjäl :)<3 Du&Jag! ♥<3  Bed&Breakfast :)

ÄLSKA LÅTEN!  Westlife - unbreakeble

Took my hands, touched my heart. Held me close, you were always there.
By my side, night and day Through it all, baby come what may.
Swept away on a wave of emotion. Oh we’re caught in the eye of the storm.
And whenever you smile I can hardly believe that you’re mine, Believe that you’re mine.

This love is unbreakable, It’s unmistakable. And each time I look in your eyes. I know why,
This love is untouchable. A feeling my heart just can’t deny.
Each time I look in your eyes, oh baby I know why This love is unbr
eakable.
Share the laughter, share the tears. We both know we’ll go on from here.
Couse together, we are strong In my arms, that’s where you belong.
I’ve been touched by the hands of an angel I’ve been blessed by the power of love.
And whenever you smile, I can hardly believe that you’re mine.
This love is unbreakable, It’s unmistakable. Each time I look in your eyes I know why.
This love is untouchable, A feeling my heart just can’t deny.
Each time you whisper my name, oh baby, I know why This love is unbreakable.

Through fire and flame. When all this is over, Our love still remains.

This love is unbreakable, It’s unmistakable. Each time I look in your eyes I know why,
This love is untouchable, A feeling my heart just can’t deny.
Each time you whisper my name, oh baby I know why.
Couse each time I look in your eyes, oh baby I know why, This love is
unbreakable

    
    This love is unbreakeble ♥                          This love is unbreakleble ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vitvå är så jävla bäst. (L)

our love is unbreakeble. <3 men erkänn att du hörde den på min mp3? ;) den är såå fin. typ älska :D

BÄSTA VECKAN SOM FAAAAN! jag peppar sönder .

tvillingsjäl. amanda&hanna.

fuck me vad jag älskar dig :)

2009-01-28 @ 14:16:57
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0