24 Januari 2009

Igår blev det sjukhuset. Jo men visst, pilla i halsen amanda får klökningar, börjar skratta för det låter så roligt. läkarna tror jag är dum i huvudet. jo men visst. Lyssna ni på när Sandra Karlsson gör det så kommer ni förstå det roliga x) <3 sen vare inget mer med gårdagen. när jag kom hem från sjukhuset sov jag till 3 . sen halv sov framför tvn,smsade lite tills 20.00 då Hampus ringde så snackade vi i någon timme. <3 sen sova vid 00.00 men vaknade snabbt igen vid halv 1. kunde inte somna om. var vaken till halv 5 . somnade lite. vaknade igen 10 i 5. skickade iväg ett sms, för att hampus skulle åka då. :P Läskigt. :S sen stängde jag av stereon som var på hög dunk musik och då kunde Amanda somna om och sov fram till klockan halv 12. Idag blire itne mycket gjort. ska duscha om någon minut. sen ikväll kanske jag ska till Hampus sova där och upp tidigt as in hell!!!! cirkus 08.00 . :P Men det äre värt. om jag nu lyckas vakna då.brukar vara ganska svår väckt. men vi får se. imån blire soooooova hel dagen . sen får vi se om det blir skola på måndag. är tveksam på det. Knölarna försvinner inte direkt. nu har jag inte räknat dom på ett tag men jag har hittat 3 nya idag. så vafan. Krya Krya Krya!!!!!
 det är ju fan bara 14 dagar kvar till TRYSIL!!!!! Jag och Hanna ska ha världens bästa vecka! <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0