5 Februari 2009

Lite inaktiv just nu, blev lite sur på min blogg när jag skrivit som och skulle kolla hur det blev och sen backade tillbaka för att skriva lite till och ALLT försvann . SPÅRLÖST. Amanda lackade sönder!!!! sen dess har jag varit sur på min blogg. men nu ska jag ta tag i den igen (Y) i typ 2 dagar, sen åker jag till Norge! (Y) med Hanna också INTE fel det heller.! :D iiiiiiih. fick låna knottis tröja så sitter och myser i den just nu. (A) har pluggat matte och So nu i någon timme, nu äre bara Tyska kvar . -.-' Hatar mormor! hon tror jag är sär! :S  nu skulle jag få lite extra blad att göra för att jag inte ska komma efter. dom har jobbat med typ 2 sidor :S det är la bara läsa?! TYSKA SUGER. valde bara tyska för att vi skulle få åka till Tyskland, ska vi åka till Tyskland? NAAAAAAAE!!!! :@ , palla palla palla palla palla. Nationella idag också. 3 timmar och 10 minuter, MUUUUUUUUUUUUMS! men det gick ändå bra, (?) men men, får se va febe tycker också xD Hanna flyttar till mig imån. INTE fel alls! :D <3 knottis är på smålandsmatch/uttagning/träning (?) nu. peppar peppar ta i trä. hoppas det går braaaa :)))) Du Är Bäst! Alltid En Stjärna i Kanten På Dej! :) Har även packat klart nu, (aaaaaa) blev en stor resväska som väger cirka 30 kg. mummmmmma! :P haha, Hanna och Amanda har mest packning? eh JAA? x) inse, !:O om 3 dagar är jag i Norge och har åkt snowboard i 1 dag och sitter väl och dunkar musik med Hanna,.... ? xD iiiiiiiiiiiih. sista dagen i skolan innan lovet imån INTE fel. :) var borta 2 veckor kom tillbaka gick en vecka och sen lov igen, :P på 1 månad gick jag 1 vecka i skolan. INTE fel xD hahaha, Nej nu ska jag kolla på Simpsons. (aa . Jag saknar Hampus! kommer sakna han ännu mer!!!!!!! :o jag behöver Hanna. <3 du är min gullet. bullar och massa på lördag (aa. Pussssen

      
             T-som i Trysil                       H-som i Hampus <3          H-som i Hanna <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästbästbäst alltid med dej <3

JAG ÄLSKAR DIG.

2009-02-07 @ 21:34:21
Postat av: hanna

glömde skriva de;D

2009-02-07 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0