25 februari 2009

men hej amanda K källberg.
skolan idag gick snabbt ändå. spelade fotboll på idrotten. tjejerna mot killarna i en kamp till döden ;) hahah, blev dock lika, :P men kul iaf, lite fult får man la spela (A) heheheh. aja, sen slutade jag, mötte upp hanna, vi gick och köpte en limpa och salami skivor och satt och mumsade på det xD <33 hahah, gjorde bort oss på solariumet. stod ute i korridoren och det kommer in en kille. :| vi springer in i fel rum och springer snabbt ut därifrån igen hanna klädd i trosor och jacka, jag klädd i trosor och tröja xD hahahah, PINSAMT. han kollade som om vi var dumma i huvudet kan jag säga x) hahahhaa. jag gillar skor, (a  känns så bra att köpa skor, jag mår bra av det :))) LOVE! :D Hanna bäst byman du är helt underbar, genom allt! du och jag! ALLTID!<3333 Ps. jag älskar Hampus Johansson (a <3 han är min knottis (a


Dagens OF. LegginsKoftaSkärpFårstrumpor

Kommentarer
Postat av: v1kbooi

MANDA DU ÄR BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

2009-02-26 @ 20:13:38
Postat av: albin

SNYYYYYYYYYYYYYYGt

2009-02-27 @ 10:27:07
Postat av: hanna bäst byman

hej snygg. skoooooooooor (A) haha, miss på solariet.com ;) men kul vare :DDD JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA <333

2009-03-01 @ 23:27:40
Postat av: beundrar

Om drömmar nu kan bli sanna, så ska du komma till mig nu!

2009-03-03 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0