17 Februari 2009

Uschen. Trött . gick hela skoldagen idag ;) WOHO. (Y) Imån har vi biologi förhör. mumma. har varit med en lektion  :S plugga ! Idrott imån också. Kan dock inte vara med , har skadat min handled som ett iddi :S vet inte vad jag har gjort, men jag har fått ont efter att jag varit i Norge så jag antar att det hände något där (?) .
Nu äre bara 3 dagar kvar sen fyller Amanda år!!! :))))) <3 grattis till mig mig mig mig . ::DDD DÅ blire plankstek. mumms.!
Jag längtar efter sommaren nu!
* Öland med Hampus
* Jobba. vet inte var riktigt än, ska söka ett nytt jobb. vill inte jobba kvar på fiket.
* ska till sommarstugan.
* Liseberg med Hanna.
* göteborg och shoppa !
* Polen med Hanna.
* SOL och bad.
* Mys med Hampus.
* SLIPPA SKOLAN!
* inga kalla kvällar. typ ta moppen och åka till vätterstranden klockan 22.00 på kvällen. INTE fel.

7 veckor kvar sen äre påsklov. och sen efter påsklovet äre typ slappt. (a <3



Har LITE prov att ta igen
* Biologi prov
* Matte prov
* Geografi prov
* Bild prov
* Relogions prov x2
USCHEN! INTE okej alls. Jag behöver ett lov. nu tack . "/ 
Idag är det spelar möte. Ska vara där 20.00 vet inte riktigt hur länge det håller på. men sen blire hem och plugga igen, SUCK! -.-'  Amanda pluggar sönder.
lediga 2/3 , 20/4 , 22/5 , vecka.7  vecka. 15  sen slutar vi 16/6! GISSA om jag längtar! :D <3 Ser fram emot helgen nu, HampusHanna<3333

TakkOchAdjöö


Kommentarer
Postat av: hanna

MASSA AMANDA&HANNA <33333333333333333333333333333333



tillsamman genom allt (L)

2009-02-17 @ 19:04:58
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0