16 Februari 2009



Lite inaktiv just nu. hänt mycket och varit i Norge osv. Norge var Bäst.! Dock så tog våra tålamod slut ibland. x) men det gick över snabbt! <333 Hanna BÄST Byman, utan dej vet jag inte vad som skulle hända. <3 Idag ska jag och Hampus till A6 innan det ska han klippa sig. (yy . Om 4 dagar är det den 20 februari. och vem fyller år då? JO AMANDA KÄLLBERG. Grattis kanske? :D <3 ohjaaaa.
Grattis till min bror som fyllde 20 år i Lördags, Grattis till min pappa som fyllde...år den 2 Februari och grattis till min andra bror som fyllde 18 år den 21 Januari. och snart grattis till mig som fyller 16 på Fredag, TOPPEN. (Y) På Onsdag blire massa massa massa plugg. 3 prov på Torsdag. toppen. Ska aldrig mer vara sjuk!!! Men nu måste jag rusa. Bussen kallar. <3
Takkk Och Adjö


Daagens: LegginsTunikaSkinjackaHalsdukVarmJacka

Kommentarer
Postat av: hanna

INGENTING UTAN DIG (L)(L)

2009-02-17 @ 19:03:53
URL: http://hannabyman.blogg.se/
Postat av: Sanne (:

Söt är du (:

2009-02-19 @ 17:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0