28 Augusti 2009

Dags för ännu ett tråkigt blogg inlägg. :P idag sov Hampus hos mig mys som alltid. Vaknade upp så sjukt förkyld :S är nog pga av min medicin som jag går på just nu, och har gjort i 2 Månader. iaf när vi åkte in med bussen och stod och väntade på våran buss så kom det 7 busser på rad eftervarandra. det var 10,26,29,141,1,2,3 :P alla var lika fulla, efter i minut kommer det ytterligare 5 bussar på rad, det är sjukt vad mycket bussar det går nu på morgonen :O  alrdig tänk på det. :P aja, Jag och Hampus har då spelat Tennis i Måndags, SKIT KUL :D  kommer bli många gånger, ;) haha, men vi hade inte med oss några bollar så vi fick springa efter en och samma boll hela tiden för jag tog en boll från några andra som spelade. :P haha, sen såg jag 2 bollar till så jag tog dom, trodde det var racketcentrums bollar . men han följde efter mig och gick in till våran plan och skällde lite på oss . hahah, något pinsamt, men vi fick iaf en boll sen till slut, sen hittade vi typ 10 bollar när det var 10 minuter kvar ... -.-  men men, :P rekomenderas att prova. :P det är jobbigt men as kul så man tänker inte på det ens, fast man springer efter en boll som ett fån, :P  (Y)


tack och hejj. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0