21 Augusti 2009

yes yes. :) 21 igen då, betyder ännu en månad med Hampus. :) har kommit upp i 8 stycken nu, jaja. :P ska skriva om min sjukt dumma dag igår... skolan började igår. ett minus, men det var kul ändå :) träffade emmie oså. :) våran lärare är helt efter!!! idag skulle vi börjar halv 9 och slutat 3 enligt henne., men nejnej, vi började 9 och slutade 1 . så våran klass var där vid halv 9 och fick sitta och vänta i 40 minuter på att det skulle börja, :P  fan alla andra kom vid 9. jag också :J aldrig att jag tänkte börja halv 9 när alla andra HR1 klasser började 9 så det skulle blivit skolk men det blev nu inte det (Y) toppen :)  aja igår då. när skolan var slut så åkte jag till Hampus och var med han, sen skulle han iväg och träna så jag följde med för jag skulle upp till A6. åkte ner med 1an till östra centrum. hoppas på en dragspels buss som självklart skulle vara 3an men som var 1an. vid kinnarps märker jag att jag är helt ute och cyklas och får hoppa av och åka tillbaka. sen rätt buss, på A6 skulle jag göra en kopia av en liten mini hänglås nyckel och får sedan betala 110 kronor!!!! :S sickt. sen skulle jag åka till kinnarps så jag tog 3an/1an till huskvarna för att sen ta 13 igen. (hade ingenting att göra, han hade lång träning) då kommer bussen, precis innan jag kliver på så kommer 13 bakom, jag tänker: vafan så överdrivet mycket folk är det väl inte så dom måste ha en extra buss...?  aja. sätter mig på min buss och börjar åka. den svängde inte in vid mjölkafållan,?!?!?! aja den åker väl en annan väg idag då? eller?  nej för fan, självklart är det buss 32 som jag har hoppat på och åker nu mot egnahem :S kan slänger mig på stoppknappen lite diskret och får gå tillbaka till huskvarna för nästa buss går självklart inte för än om en timme. när jag är i huskvarna är jag så jävla arg så jag går hela vägen upp till kinnarps :S  (?) sjukt ont i fötterna INGENTING att rekomendera. usch usch. nu är det helg och ikväll ska vi grilla med Hampus föräldrar och tjocka med Godis. :) på Måndag ska jag träna tennis tisdag gymma och onsdag fotbollsträning :)

pusshejjjj :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0