19 Augisti 2009

Imorgon börjar skolan. Jag är faktiskt lite pepp på det. men jag har tönt klass x) stor del iaf, fyfan , Ikväll ska jag,Hampus,mamma och pappa och hela släkten på pappas sida till Gränna berget för att äta räkmacka och fika oså. Vädret idag är toppen, det är nu 19 grader i skuggen klockan är 12.20 :) Imorgon ska det bli ännu bättre väder!!! 25 grader har dom sagt :) perfekt för att börja skolan, :P Idag ska jag till tandläkaren också så kan inte vara med på Matchen idag. :( Mina H&M grejer har även kommit nu:) ska hämta dom på imån :D Nu ska jag titta på TV. har inget att göra har heller inget mer att skriva :P men men. haha. gött för alla som började skolan idag. :P Jag har fortfarande sommarlov :))))) ;)

pusssshejjj. ♥


mitt nya schema, jätte dålig bild. men det är as gött :)

Måndag: 08.10 -14.20
Tisdag: 08.10 - 15.20
Onsdag: 10.15 - 15.20
Torsdag: 10.00 - 15.20
Fredag: 08.50 - 11.40 

Kommentarer
Postat av: Anonym

I HATE YOU A LITTLE BIT :D:D:D:D:D:D:D

2009-08-21 @ 14:58:10
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0