14 Augusti 2009

Idag vaknade både jag och Hampus upp och sa att vi hade sovit så sjukt dåligt.. :( så hoppas det inte gör kvällen dålig. Mattis och Jack kom hit idag.. dom ska vara här till Söndag, på Söndag ska vi även kolla på Hampus Match :) <3  men idag dårå. Mattis och Jack har brottats som in i x) och jack vet bäst, alltid, så det blev lite sparkar och lite slag osånt, men men, x) tog lite kort när som brottades men batteriet tog slut efter typ 10 bilder -.- suck , menmen.bara att ladda om. jag har varit sjukt duktig och genom städat hela mitt rum, hela min expedit hylla med 16 plan, x) rensat undan lite så nu är det as tomt :O men det fyller nog på snart igen, ... brukar bli så. men nu ska jag fixa mig lite ska åka in nu. och senare ikväll blir det vätterfesten, :)) just de! beställde lite saker igår. kommer få dom i slutet av augusti. gött när jag beställde bikini oså. (Y) menmen, iaf, bilder på det jag beställde. i sämst format alltihop x)
        

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0