11 Augusti 2009

Då fick man reda på vilka mer som ska gå hotell & restaurang programmet idag i JP :))
Gött. ! :) ska så sjukt roligt att börja skolan igen!  ;)  synd att säga men aa. :P  haha, idag var jag inne i stan en sväng hämtade min nya snowboard och skulle egentligen fått min säng men min bror är dum så nej inte idag... :(  åkte till kinnarps och skulle kolla på Hampus nu när han spelade match med sanda elit camp men nejnej han är fortfarande inte bra i foten. har fått någon inflammation i foten ;( usch, stackare! helt fel tillfälle att få det! . :( snackade lite , puss och kram. sen åkte jag ner till huskvarna vid 4 och köpte min frukost. 2 frallor och en festis. sen kom pappa och hämtade mig (A) iiih :D söt brädan



as gött :) färgade håret igår också :) nöjd faktiskt, inte jätte mycket skillnad men det är mörkare igen, :) Imorgon ska jag träffa Hanna om hon kan bli frisk någon gång. ska in och kolla på pojkarnas match :) mys. <3 sola? får se, :P

ps.hårets färg. :)

takk och hejj. pusssssssssss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0