7 April 2009

jaha, då vare lov. inte så fel faktiskt har varit med Hampus sen i fredags, :))) Massa mys som med dej!!  har varit helt sjukt bra, du är så mysig. på fredagen så åkte vi lite moppe, handlade och sen på kvällen blev det talang och myys. på
Lördag morgon och jag blir väckt med frukost på sängen INTE fel. as gulligt. åkte och firade hans mormor som fyllde 63 :J sen åkte vi till huskvarna och kollade på fotboll. Pontus spelade :) dom vann med 7-1 tror jag. sen åkte vi hem och myste.
Söndag, frukost på sängen även idag, :) badade och myste och sen åkte vi moppe hem till mig. mera mys och film och sen grillning på kvällen och sen sova.
Måndag. Hampus får frukost på sängen :) måste ju ge tillbaka och vara lika gullig, trots att det inte går. men ändå. :) sen blev det en riktig slapp dag, låg ute i solen och gosade lite, bus hampus, ;) haha. <3 sen sova och film.
Tisdag. Hampus frukost på sägnen idag också (a)  åkte till kaxholmen och skulle köpa glass, träffade arvid och calle som skulle köpa mat, sen åkte vi hem, :) gjorde fika till mamma. och sen film på amanda när hon var liten unge.  -.-' sen laga mat :) ikväll ska vi åka till kaxholmen och kolla på hockey, hejja hv, (Y) nu ska jag gå till Hampus, :P sitter på mitt rum och är lite halvt. :)
takkk och hejj



Pussen♥

Kommentarer
Postat av: carro

måste bara säga, såå underbart gullig bild :)

2009-04-07 @ 17:47:44
Postat av: Anonym

nitvå <3

amanda jag saknaaaaaaaaaar dig

2009-04-08 @ 15:04:51
URL: http://hannab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0