30 April 2009

hejsan.
idag blev det Mycket sol och lek med  Hampus, :)))) brun har jag blivit också .:) lite plus i kanten, verkligen, :) nu har han åkt, han ska åka på sin konfa så dom ska ut och segla eller nått sånt..... :( på lördag ska jag jobba med jnytt. :) Fredag vet jag inte riktigt. hanna? call? :)) mamma och pappa åker till västervik denna helgen så är själv i huset också :( tråkigt och läskigt. hatar vara ensam hemma på kvällen, ett kort inlägg nu, ska baka till mamma, ikväll ska jag kanske till jacob. får se lite om jag orkar, tror inte det. är inte så peppen. men men, smsa med Hampus i massa också. :) jag ger er lite bilder från förra helgen. barnvakt,
takkk och hejj






Pussen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0