23 April 2009

Hej där. 20 grader klockan halv 7 idag, INTE fel!!!!!!!! :D Imorgon är det disco för alla 6or. Mysigt värre. :P sen ska Hampuss sova hos mig, :) och på Lördagen ska vi vara barnvakt, och sen äta med hans mormor och morfar. Morfaren fyller år på Söndagen, :) imån blire lek ledare då. hoppas på mycket fint väder! :)) ser så ut faktiskt om man kollar vädret på internet. jag har lite planer för sommaren, :) Öland med Hanna, västervik med Hampus. Halmstad med hanna och elin, göteborg med hanna, Göteborg med Hampus, göteborg med fotbollen, sommarstugan med Hampus, och sjukt mycket sol och bad :D GISSA OM JAG TAGGAR SOMMAREN DÅ!!!!!!! :D <3
kort inlägg idag, ska dra mig till sängen, natti natti. jag älskar H&H <3
takk och hejj


    
Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hanna älskar dej mest iaf:) <333

2009-05-01 @ 12:19:13
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0