21 April 2009

Amanda kollar runt på internet och fyndar massa prylar :D KÖPA KÖPA KÖPA KÖPA :DDD
Grattis Amanda och Hampus firar 4 Månader idag, :) <3
1. Älskvärda skor!!!!!! :D underbara, (a                      2. Ett sött linne från H&M. :)

3. Bikini   alternativ 1.                             alternativ 2


Jag orkar inte lägga in mer x)) hittade snowboard , jeans, chinos, t-shirt, mer skor och allt som går att hitta x)) vill köpa ALLT :D <33333 idag ska jag och Hampus troligvis äta på Jensens Beafhaus. :) gottt. 4 Månader. Du och Jag Hör Ihop Hampus (a)<33 Sommaren är på väg det känner jag,!!! i helgen ska det bli TOPPEN väder! 20 grader och sol. Perfekt!!!! På Lördag är det vista cupen. kan inte vara med ska vara barnvakt, men får se om jag kan komma och kolla iaf och ta med barnen då :) , ska snart åka in till stan. till Hampus,  ;) nu ska jag dra mig,
takk och hejj.


 Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Alina

den vita bikinin är as sweet :D

ppiller!!<3

2009-04-21 @ 20:26:14
Postat av: Anonym

den vita bikinin var sjuuk fiin! precis som du <3



Pussen ♥

2009-04-22 @ 23:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0