20 April 2009

Studiedag idag. skönt, :) Skulle egentligen åkt och kollat på innabandy med Hanna bäst byman, men hon fick reda på att hon hade prov imån. aja sånt händer. :) lycka till gull unge, :) <3 Hampus kommer hem om 1 och en halv timme ungefär. Då åker vi till A6 troligtvis. sen träning ikväll. :) <3
Fredagen blev lite virrig, inte som jag tänkt mig riktigt. men men, somnade tillslut hos Hampus <3 sen på Lördagen åkte jag hem och städade. sen kom hampus till mig vid 4 och då åkte vi till kaxholmen och var barnvakt hela kvällen, massa mys, :)))) på Söndagen bakade vi massa olika bullar med vaniljkräm, :) aas gott , :D Hampus är kung på att baka, bara så ni vet, :P <333  sen åkte vi hem till Han och somnade, :) blev väckte vid 6 och då skulle han upp oh göra sig iordning för han ska på prao, :P jobbigt värre. han går upp tidigare än mig x) lite kul faktiskt, imorgon firar vi 4 Månader, :) GRATTIS  nu ska jag fortsätta kolla på ugly Betty, :)
takk och hejj

Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih , myyyys när vi var barnvakt (A) :))) 4 månader imån älskling<3 visst jag jag lite bra ändå på att baka (A) :J <3 älskar dej <3

2009-04-20 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0