2 April 2009

hej där. Gårdagen var helt klart bäst. jag och Hanna hade bästa dagen i Göteborg. vädret var bäst, model lab var bäst. hanna är bäst. min nya tröja är bäst (aa)  MEN jag blev sjuk vilket inte var så okej. så jag blev hemma i sängen idag. På vägen hem från Göteborg var jag helt död. mitt tålamod sjönk till botten när vi blev avsläppta mitt ute i ingenstans och ingenstans att gå in eller nått, skulle stått ute i 50 minuter , Arga tjejer gick bort till en kiosk där en liten man som skämdes pratade med oss och sa att vi kunde gå in på pizzerian en 100 meter bort. jaja okej, vi gick bort beställde en barnpizza och delade på den och blev spymätta x)) kollade på hv och hamnade bland färjestads fans, och då börjar hanna köra hv ramsor x)) mongo tjej som jag älskar! :D tåg till hestra i 1,5 timme,sen vänta i 50 minuter, sen buss hem i en timme, sen vänta på nästa buss i 30 minuter sen buss hem i 45 minuter igen, :P mycket resa men så värt det. när vi kom till göteborg så letade vi efter en info :P hittade tillslut, och sen gick vi runt och kollade i MASSA affärer, hittade lite smått och gott. sen åt vi på kina restaurang. :) gick i fler affärer, gick ut och vilade i solen på en bänk (a) :)) aaaas skönt. sen gick vi in på lagerhause. VÄDLDENS BÄSTA AFFÄR!!!! aaaas mysig! :D sen gick vi till model lab och blev sminkade och fotograferade, så kul. :D vill dit  igen igen igen, :D sen gick vi till stationen och väntade där lite och sen bar det av hemåt. :) bästa med dej hanna byman!!! :D

I morgon ska jag till Hampus och vi ska ha myyyyys kväll. kolla på talang med mera. ska försöka krya lite så jag är lite piggare, :P inte allt för kul med en sjuk Amanda. haha, ajja, Köpte en grej till Hampus i Göte som han ska få också ;)) Idag har jag gjort min svenska och min Relogion inlämnningsuppgifter :) DUKTIG TJEJ!!! Nu ska jag belöna mig med lite glass, bra för halsen också. :)) Toppen.

spikat också. Öland med Hampus vecka 30 :)))))) :D
takk och hejjjjj


Pussen  ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är mongo :oo men jag älskar dej ändå .

haha, otålig tjej alltid. men allt böev bäst ändå (a) <333333

2009-04-03 @ 17:32:33
URL: http://hannabyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0