14 April 2009

Hej hopp. :)
skolan idag gick snabbt, :) glad för det. (Y) gick till tandläkaren idag också, laga tand som gått sönder under helgen. ska tillbaka den 29 april och den 18 Maj igen, -.-' suck, vet inte ens varför. är där jätte ofta. himla tandläkare, jag som har tandläkar skräck också :O  fick också jätte bra berömm på kemin idag :J mahaha, och på syslöjden också faktiskt, :J duktig tjej ska ligga i nu i 2 veckor. dom tuffaste veckorna sen är det jätte slappt har erika sagt. :) för ingen idé att börja på något nytt Arbete heller. toppen!!! (Y) :D sen innebandy DM på Måndag, och då har vi egentligen studiedag men då slipper vi en till dag när vi vill. :) weiii, blir typ som 2 lediga dagar då juh :) inte fel asså!!! :D I Söndags så var jag och Hampus och bowlade, Amanda K Källberg vann såklart :J hahah, ;) bild kommer nedan på Hampus :) <3 vi åt glass i massa, :) hem och grilla sen, och sova.
Måndagen så åkte vi till Hampus och pluggade och var as duktiga. jag gjorde en uppgift åt Hampan-J , känner mig snäll faktiskt, :)  och gjorde lite atomfysik också.  :) good girl. ^^   .
Jag vill ha pengar!!!!!! . jag har hittat massa klänningar som jag vill Köpa till skolavslutningen och Hampus konfirmation, har väl hittat typ 7 stycken så har lite beslut ångerst. "/ först var det enkelt hade hittat 2 skulle köpa båda. men köpa 7 stycken som jag aldrig kommer andvända känns lite sådär faktiskt. På fredag ska jag vara med Hanna Elin och Agnes :)) ska bli kul. <33
Lördagen så ska jag och Hampus vara barnvakt till mattis och Jack, ska också bli kul.! :)
söndag ska jag sova hos min Hampus Johansson och så får vi se om det blir innebandy DM eller bara ledigt på Måndag. va jag längtar till sommaren nu!!!!!! det är sjukt.! :D  38 skoldagar kvar men sen ska vi åka till stockholm och det ska vara aktivitetsdagar, och det är Fotbolls DM och massa, så det kommer nog gå fort!!!!! :D  38 dagar är ju 5 veckor och 3 dagar sammanlagt. sen är det sommarlov och vi slipper Ribba ! :D
näst nästa Fredag ska jag även vara lekledare på 6ans disco xD hahaha, :D nice, :D
aja, nu ska jag krypa ner till min Hampus (a)
takk och hejj



Pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0