11 April 2009

Hejsan, påskafton idag, och jag ska vara med Hampus :))))) gullet i snygg skjorta ja :) <3 på Tisdag börjar skolan. -.- Amanda ska till tandläkaren vid 11 och fixa tanden, tappade en bit av framtanden i veckan, :S vet inte varför. tappade den när jag åt en godisbit. ajja. igår Fredag var det myyyyys med fika i solen, bilder kommer :) aaas skönt väder verkligen. :) jag gillar det MYCKET!!! Idag var jag och Hampus och åt hos hans farmor på förmiddagen , :) påskmat och efterrätt och tårta. :P mums. sen åker man hem till amanda och ska äta där också. inte så jätte sugen på att äta kanske. :P Tror inte det blir så mycket mer med kvällen, kommer nog vara hemma, mattis och jack kommer så får la leka med dom lite, :) sola imån? ;)) snack från Hampus att han vill bara för att han säger at han är blek vilket han inte är!!!! ajja.  :) jag solar gärna, bli brun tackar man ju inte nej till. Hampus har ont i revben, S****a fel :@ :P  krya :) <33 nu ska jag gå in till Hampus igen, :)  han är gullll killen verkligen!!! <3 Han fick ett stort påskägg av amanda den killen, :) inslaget i rött sidenband fylld med godis ;) gull unge är han :)  nu luktar det mat nerifrån, +o(   uschen,  ajja. vi får se hur det går att äta igen, x)) någon kättebulle kanske slinker ner, :P haha, jaja,

takk och hejjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0