29 September 2010

Jaha, andra dagen på praktiken överstökad. den värsta jag någonsin kommer vara med om tror jag.!!!! har tagit sönder saker, ramlat i matsalen, skadat mig. oså.

Det värsta var när jag skadade mig. skulle bära ut en stor bricka fylld med höga vinglas och kaffe koppar+fat. och dom hade precis sagt att jag får absolut inte ta sönder några glas! men jag lastade då på allt och skulle gå in till disken, tog upp brickan vänder mig om och ska börja gå i en matsal med massa gäster! och Denns restaurangen har en väldigt lugnt miljö, det ändrade jag på. Men iaf, jag skulle börja gå men det gick inte, hade fastnat och ramlade, indertiden så hann jag faktiskt ställa ner brickan men kaffe kopparna åkte av och gick sönder och jag landade med mitt knä på en trasig kopp så skärde mig. och alla kollade. USCH, ville bara dö. men sånt händer alla! ;) eller? :$

Börjar 7.00 imorgon igen. slutar 13.00 med en god frukost och underbar lunch i magen (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0