25 September 2010

blev en ny design istället. :P men fasen va det krånglade, lyckdes komma in på en kompis blogg hela tiden när jag skulle förstora förhandsgranskningen så allt försvann och så var det bara att börja om från början, Men efter 5 gånger så lärde jag mig att jag behöver nog kopiera allt så sen tryckte jag mig inte in på bloggen en enda gång till.... typiskt. 

idag har jag och mamma shoppat lite kläder. :) Hampus är och selar match med J20 i Göteborg. -.-' imorgon ska han spela borta med J18 i Ljungby -.-'  känner att det är lite för mycket hockey ibland, han har 1 dag i veckan som det inte är match/träning. men det är inget att göra något åt. Hampus vill ha det så, så jag får helt enkelt leva med det.  :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0